reklama

Obete Lásky

Obete lásky (moja peézia) Napísané v roku 2005

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Obete lásky

Verím v krásu tvojej duše,
ktorá moje srdce rozkolíše,
lebo len ty si tá,
môjmu srdcu princezná.

Tebe všetko čo ja rád mám,
zo srdca rozdávam,
lebo len ty si tá,
láska moja jediná.

Skús to raz aj ty,
veď láska to sme ja aj ty,
lebo len ty si tá,
ktorá krásou rozkvitá.

Čakať na teba budem stále,
často aj v pokosenej tráve,
lebo len ty si tá,
pre ktorú môj život zmysel má.

Pri splne mesiaca,
milovať ťa budem až do konca,
lebo len ty si tá,
pre ktorú všetko stratiť sa dá.



( Peter Orvoš 2005 )

Peter Orvoš

Peter Orvoš

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent v odbore právo, pracovník na urgentnom príjme Zoznam autorových rubrík:  Zo zdravotníctvaPolitická scénaZákony alebo ako sa nechávameudalosti dňa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu