reklama

Nezvyčajný a zaujímavý rozhovor

NEZVYČAJNÝ A ZAUJÍMAVÝ ROZHOVOR  S KANDIDÁTKOU DO NRSR ZA SDKÚ-DS A ZÁROVEŇ PREDNOSTKOU OBVODNÉHO ÚRADU V NOVÝCH ZÁMKOCH S MARIKOU JESENIČOVOU ZAZNAMENANÝ NA DIKTAFÓN POČAS CESTY Z MEETENGU SDKÚ-DS. 1. ČASŤV TOMTO ROZHOVORE MI KANDIDÁTKA DO NRSR ODPOVEDALA NA MOJE OTÁZKY:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

ČO VÁS PRILMELO KU KANDIDATÚRE ZA POSLANKYŇU DO NRSR ?

„ Viedlo ma hlavne to, že mnohí ľudia sú nespokojný s celkovým dianím čo je momentálne na Slovenku, dožadujú sa zmien, nových myšlienok, nových tvárí, ktoré nie sú zaťažené negatívnymi rozhodnutiami z minulosti, nemajú spojitosť s kauzami a aférami pretriasanými v médiách.

Osobne si myslím, že číslo ku ktorému sa na konci dopracujeme, bude znamenať hlas pre SDKÚ-DS a niekde pre mňa to bude prieskum, kde zistím, akú podporu mám v tomto regióne. Je dôležité, aby aj náš región mal v NRSR väčšie zastúpenie. Je potrebné však podporiť aj starších a skúsených politikov, ktorí majú „čistý štít" a tiež nové tváre, ktoré nemôžu prísť do politiky len tak - nepripravené. Ako sa ľudia učia napríklad za pekára aby vedel upiecť chlieb, tak určite aj pre mňa je dôležité sa učiť a určité obdobie bude trvať, aby som nazbierala skúsenosti, pretože nie som profesionálny politik, ale možno sa mi ním v budúcnosti podarí byť .....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A PREČO STE SA ROZHODLI KANDIDOVAŤ PRÁVE ZA SDKÚ-DS ?

Myslím si , že SDKÚ-DS má program, ktorý je kvalitný a zameriava sa predovšetkým na prácu, zamestnanosť, na mladých ľudí, ktorý majú ukončené vzdelanie a majú problém sa zamestnať a samozrejme aj na strednú generačnú vrstvu, kde sú 40-50 roční ľudia, ktorí keď skončia s prácou vo firmách, podnikoch ktoré sa dostanú do likvidácie alebo už z akéhokoľvek iného dôvodu zaniknú, tak takýto ľudia majú problém si nájsť prácu- čiže v prvom rade zamestnanosť a v druhom rade konsolidácia verejných financií - tam je „skutočne čo robiť"

Viem a poznám túto oblasť, nakoľko v nej pôsobím, robím ju už druhý rok, viem čo obnáša, aké výsledky dom dosiahla ja na úrade, koľko som ušetrila... na verejných financiách, aké rôzne nevýhodné zmluvy boli porobené za predchádzajúceho vedenia, kde každú jednu bolo potrebné prejsť, vyhodnotiť, nevýhodné zmluvy zrušiť, prípadne urobiť také, aby boli výhodné pre štát a nie pre isté skupiny ľudí. Dôležitým bodom je aj skutočnosť, že zmluvy sú verejne dostupné pre všetkých občanov, kde majú možnosť kontroly, sú sprístupnené na internete, čo sa obstaráva a za akých podmienok a všetky zmluvy sú platné udelením súhlasu, ale účinné až nasledujúcim dňom po dni zverejnenia na Centrálnom registri zmlúv. Je to odlišné ako v predchádzajúcom období, kde vznikali rôzne dohody podľa známostí a vznikali rôzne protizákonné konania výhodné pre určité osoby, skupiny, ktoré spôsobili, že financie v konečnom dôsledku absentujú."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

KTO JE VAŠIM POLITICKÝM VZOROM ZO SLOVENSKEJ POLITICKEJ SCÉNY?

„ Nakoľko som kandidátka za SDKÚ-DS určite to bude jeden z členov našej strany, pretože SDKÚ-DS si myslím a som presvedčená, že má dostatok odborníkov v jednotlivých oblastiach . Tiež zmeny, ktoré už urobené boli a aj ich výsledky, fakty ktoré sú už po jeden a pol roku viditeľné a sú aj zabehnuté v praxi. Pre mňa, keďže ja som ekonóm a vysokú školu a štátne skúšky mám z ekonómie a financií, je hospodárnosť v tejto oblasti naozaj blízka. Tým pádom aj politik je jasný, že ním je minister financií Ivan Mikloš. Má môj obdiv.

Môj názor , ako chodíme po mítingoch , stretávame sa s ľuďmi a ich názormi a postojmi je, že je to jeden úžasný ekonóm, ktorý vie ako na tom Slovensko je, jeho cieľom je aby vytiahol Slovensko ešte vyššie. Množstvo ľudí má iný názor, ktorý sa nemusí stotožňovať s mojim, ale ja som presvedčená, že je najlepším ekonómom v Európe a keby chcel, tak na politickej scéne by nemusel byť a mohol by byť nejakým guvernérom prestížnej banky alebo v rámci EÚ by mohol zastávať funkciu za lepšie finančné ohodnotenie. Jednoznačne mu však záleží na tom, ako to všetko bude fungovať, svojou prácou dosiahol, že deficit znížil z vyše 8 percent na 4 . Je to dobré číslo za tak krátke obdobie. Položme si otázku : „Zvládol by to niekto z náš lepšie?" ..... porozmýšľajme!

Peter Orvoš

Peter Orvoš

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent v odbore právo, pracovník na urgentnom príjme Zoznam autorových rubrík:  Zo zdravotníctvaPolitická scénaZákony alebo ako sa nechávameudalosti dňa...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu